FERM LIVING, I'M GONNA GET YOU AND YOUR PRETTY LITTLE PILLOWS TOO.

2:58 PM

{Image via Ferm Living}
"Ferm Living, I'm gonna get you and your pretty little pillows too!" shouted Kir, the greedy gal from the East. Yep, it's true...I pretty much want everything in this photo. The cool geometric wallpaper and pillows, the chunky knit pillows, the "beach ball" poofs, cool vintagey bird cages, a wood sawhorse leg table. Navy blue, yellow, grey, black....looks like my blog color palette! Can you tell I have a "type"? ;)

You Might Also Like

9 comments

  1. The log candles are way cool. Thanks for post- cheers to the day.

    ReplyDelete
  2. So cute! I love the little poof cushions. And the color scheme is great--and just like your blog! http://thearcenciel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I looove how the turqoise and mustard pillows look together!!

    jiye
    pearlsandgreentea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. those pillows ARE pretty cool!

    http://bottleblack.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ahh I love this kind of style. Get this I saw a piece just like the wall piece...except for it was painted on the floor. My mind is exploding with posibilities. If I get enough duck tape and paint I might just try this design on my kitchen floor!
    Wearing It On My Sleeves

    ReplyDelete
  6. i love those pillows! they look so comfortable!

    xx from http://www.sweetfancytreat.com

    ReplyDelete
  7. Just found your blog, I LOVE it. I'm following you now, hope you're gonna follow back. Talk soon http://wedding-planner-costa-azzurra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. HELLO PRETTY NEW LOOK!!!!! omg kirsten, i'm loving your new design elements, the hover effect is rad lades. way to be unique, cool and ever so zinerey (um, that's like a designery shortcut term ; )

    i adore ferm, the boyf and i sleep underneath one of their "lovebird" decals. i made a headboard with them but all their stuff is so great.

    it's so funny, but yes that is your palette. well girl, consistency rocks!!!! haha happy sunday eve. xo ♥

    ReplyDelete

Thanks for leaving a sweet little note...I love reading them triple max tons!

Follow by Email

Blog Archive